Forum Wygramy Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

dziewczyny a gdzie jest igraine ????????co z ni─ů

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wygramy Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
Rekrut/U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:03, 10 Kwi 2014 Temat postu: dziewczyny a gdzie jest igraine ????????co z ni─ů

szczupla.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö pom├│┼╝cie mi musz─Ö schudn─ů─ç. Marga- spr├│buj te┼╝ nie my┼Ťle─ç, po prostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama juz nie wiem, co mam robic, wygladam jak w 4 miesiacu ciazy!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie te┼╝ to bardzo interesuje...piszcie

Jutro sobota, wi─Öc wa┼╝enie. [link widoczny dla zalogowanych] Moge ja jesc codziennie w roznych wariantach
Po urodzeniu c├│rki za┼éo┼╝y┼éam wk┼éadk─Ö. 2 x w tygodniu , a w pozosta┼ée dni spacer . To takie co┼Ť, co ┼éaduje akumlator podczas jazdy, a w zwi─ůzku z tym, ┼╝e by┼éa mro┼║na zima akumlator pada┼é nam bez przerwy. Jesli chodzi o blizne to leser na pewno j─ů sp┼éaszczy, do tego ma┼Ť─ç silikonowa i powinno by─ç super za pare miesiecy, tak, ze bedziesz mog┼éa ja kamuflowa─ç makija┼╝em. Prolaktynka - ciesz sie kobieto !! [link widoczny dla zalogowanych]
po urodzeniu mojej corci i te 6 kg jak schudne to powroce do swojej wagi....a te 11 to juz mazenie ;-] tak wiec dolanczam sie ;-] pliska doradzcie mi bo ja codziennie rano wstaje z p┼éaczem na widok moich w┼éosow ;( yhh kiedys mialam sliczne wlosy dlugie i robilam sobie je na gume to bylo cudo ale mi je kole┼╝anka ┼Ťciela ... W moim Trade te┼╝ my┼Ťleli┼Ťmy nad tym tematem ale nic nie wypali┼éo.Jak kto┼Ť co┼Ť wymy┼Ťli to prosz─Ö o meile a pozatym musz─Ö ko┼äczyc bo ju┼╝ ledwo zipi─Ö taki zapi***z dobrze ┼╝e si─Ö troch─Ö och┼éodzi┼éo.Pozdrawiam wszystkich wyzyskiwanych przez ┼╗ywca. Ale mam lekkie bole jsjnikowi jak przed okresem. czy ta herbata ma jakies kalorie...? Dlaczego ma sie ogranicza─ç, gdy inni jedza to samo i pozostaja w zdrowiu? Oczywiscie, po co sie ograniczac, niech kazdy zre, pije alkohol, pali ile wlezie, bo jest dla ludzi przeciez.Powiem ci po co, chociaz jakbys medytowal, to sam bys wiedzia. A planowa┼éa wszystko od pocz─ůtku ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- wtedy, gdy zacz─ů┼éem normalnie je┼Ť─ç - znikn─Ö┼éy w├│wczas napady ob┼╝arstwa, g┼é├│d, itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarze m├│wi─ů ┼╝e to tylko w gazetach brzmi ┼éadnie, ┼╝e komu┼Ť wyd┼éu┼╝ono nog─Ö, ┼╝e na tym, ile cz┼éowiek cierpi, gazety si─Ö nie skupiaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mieszkam we Wloszech od 1,5 roku, dokladniej na Sardynii.Wczesniej przez 1,5 roku kursowalam w ten i spowrotem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tzn, ze nie moge robic glodowki?
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak na marginesie mo┼╝e kto┼Ť ju┼╝ prowadzi taki komis? [link widoczny dla zalogowanych] By┼éam osobi┼Ťcie u nich na badaniach.
Polecam mimo ze termin nalerzy rezerwowac z wyprzedzeniem i to wsumie niema┼éym... Witam A lekarz m├│wi, ┼╝e przyjedzie nawet w ┼Ťrodku nocy wyrwany ze snu (dr Lipski przyje┼╝dza┼é te┼╝ jak mozna tu poczyta─ç nawet z urlopu). Sporo przed wakacjami i troche po - nie radze - szkoda zapozyczony na rozruch tu pieniedzy. przylaczam sie wiec do prosby autorki [link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na odpowiedz .. Pogoda u nas ┼Ťwietna, ciep┼éo... Jab┼éczy┼äska i symbol seksu??? Mam nadziej─Ö, ┼╝e ┼║le nie b─Ödzie i ┼╝e w ko┼äcu si─Ö uda [link widoczny dla zalogowanych] Jeste┼Ť ju┼╝ w pe┼éni wyleczona? Przede wszystkim musisz je wycieniowa─ç...wtedy mniej si─Ö pusz─ů i nie s─ů przy klapni─Öte..Tylko u fryzjera musisz si─Ö okre┼Ťli─ç jak─ů chcesz mie─ç d┼éugo┼Ť─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowienia!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki
K****a co za bagno.

U mnie dzi┼Ť zamiast obiadu sa┼éatka z kurczakiem, ry┼╝em, kukurydz─ů i ananasem.
[link widoczny dla zalogowanych]
powiem tylko jedno,nie otwierajcie ┼╝abek!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam wi─Öksz─ů depresje jak za┼╝ywam hormony zwlaszcza dawane na hybi┼é trafi┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BillyRowlands/suzuki [/url] http://del.icio.us/EstevanCrupi/bmw [url]http://del.icio.us/LevitanSantos/mercedes [/url] [url]http://del.icio.us/ParisFort/lamborghini [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/LevitanSantos/buick [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/MartezMarrone/dodge [/url] da8a9325b2abe2a55948db553f6f4dc4 [/url]
no i jakie sa efekty - to na serio motywuje!!!

Xenna na mnie nie zadzia┼éa┼éa, spr├│buj─Ö jeszcze Figur─Ö1 i mo┼╝e jako┼Ť przetrwam nock─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] teraz jakos \odpokutowac\.
czesc dziewczyny nie wiem po co ta dyskusja, to na 100% fotomontaż... Nie rozmawiamy o zwisach, ale o KSZTALCIE ciala i typie budowy. Nie wiem za co, bo sie nie zapytałam (taki charakter, że sie wstydze). @rev - no bo ja jestem nienormalny Ale wiesz co? [link widoczny dla zalogowanych]
Magdalene Szejbal a ja do 1 czerwca postanowi┼éam nie stawa─ç na wadze, bo to mnie zawsze strasznie denerwowa┼éo i najcze┼Ťciej ko┼äczy┼éo sie w lod├│wce albo sklepie. Nie mam si─Ö do czego przyczepi─ç, mimo ┼╝e ejstem osob─ů bardzo wymagaj─ůc─ů. 3-5 dni. Ja akurat najblizej mam krakowskie zoo w┼éa┼Ťnie, maluchy by┼éy w zesz┼éym roku i nie by┼éo wi─Ökszych problem├│w poza faktem, ┼╝e wyrwa┼éy jak strusie p─Ödziwiatry i zoo obejrzeli┼Ťmy w tempie ekspresowym Ale Natka te┼╝ tak za pierwszym razem zrobi┼éa, wi─Öc stwierdzam, ┼╝e po prostu mamy lata przed sob─ů na dok┼éadniejsze zapoznanie dziwczynek ze zwierzakami (bo Natka w rezultacie to ju┼╝ kilka razy by┼éa i wcale nie ma ch─Öci na kolejne). aaa laseczki jak kto┼Ť si─Ö z was ┼Ťmieje jakie┼Ť inne dziewczyny to tylko zazdroszcz─ů i chc─ů mie─ç takie, poniewa┼╝ my mamy wi─Öksze powodzenia nawet jak tego nie wida─ç ale faceci si─Ö boja podej┼Ť─ç i powiedzie─ç co┼Ť konkretnego poniewa┼╝ to s┼éaba ple─ç jest Nio to jak kto┼Ť do was co┼Ť powie nie mi┼éego , to powiecie mu ┼╝e zazdro┼Ťci wam ┼╝e wy macie si─Ö czym pochwali─ç a oni nie i sam by takie chcia┼é. Nie masz przerzut├│w!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam na 2 weselach z ich udzia┼éem i by┼éo po prostu ┼Ťwietnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama kiedy┼Ť posiada┼éam czerwone biodr├│wki i bardzo by┼éam zadowolona.Trzeba pami─Öta─ç , ┼╝e zak┼éadaj─ůc takie spodnie trzeba odpowiednio dopasowa─ç reszt─Ö ubrania, poniewa┼╝ mo┼╝na kiczowato wygl─ůda─ç ┼║le dobrawszy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo zabawne s─ů te zachwyty nad Tyszkiewicz,to jest jakies chore
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki za opinie mierzyłam te buty.. Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
znam niemiecki bardzo dobrze, angielski te┼╝, ale musze sie douczy─ç/doszkoli─ç w kontaktach bezpo┼Ťrednich.
u mnie to zazwyczaj trwa nie krócej niż 2.5 godz a najdłużej to 5 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]

wiecie co ? [link widoczny dla zalogowanych] Znajoma(po studiach) niedawno wyjecha┼éa i sprz─ůta u ludzi.Tez chcia┼éam jecha─ç ale je┼Ťli faktycznie mia┼éo to by tak wygl─ůda─ç to dzi─Ökuj─Ö bardzo...
W polsce wystepuje hmm, doslownie mozna policzyc na palcach jednej reki, dokladnie 4 moze 5 duzych pajakow: Nie wierzysz To wejd┼║ nawww.mbank.pl i znajd┼║ ofert─Ö izzyKonto. [link widoczny dla zalogowanych] .plhttp://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=1774257& id_f=2 Polecono mi go i jestem ju┼╝ um├│wiona na wizyt─Ö w czwartek ale nie jestem przekonana:/ Ale, czy trzeba od razu zabija─ç??? [link widoczny dla zalogowanych]
Kurs i tylko kurs a najgorzej co mo┼╝e by─ç to studium. 3. [link widoczny dla zalogowanych] no tak...ja to musz─Ö si─Ö podreperowa─ç bo narazie zero operacji Bardzo uprzejma i konkretna obs┼éuga. Pi┼éam wszystkie herbatki, schud┼éam ok 3,5 kg ale po sko┼äczeniu picia po jakim┼Ť czasie waga podnios┼éa si─Ö znacznie wy┼╝ej. Ja Ci nie odpowiem na Twoje pytanie gdyz nie mam pojecia jak tu jest z uczelniami, tu gdzie jestem ja modna jest campania i praca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do autorki ---> b─ůd┼║ ostro┼╝na i czujna.
dziwczyny jak wam idzie na tej diecie ile sie chudnie myslicie ze jest zdrowa?
Karolina Gruszka!!!!!!!
i wog├│le mi nie ropi┼éo by┼éam zadowolonaa ...polecam by smarowa─ç p─Öpek ma┼Ťci─ů tribiotic
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli jakie┼Ť 10 cm r├│┼╝nicy w obwodach.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wygramy Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin